tisdag 27 september 2016

Top ten Tuesday - 27 september

Äntligen en lätt Top Ten Tuesdag. Veckans Top Ten Tuesday lyder: Books on my fall TBR. Jag brukar inte planera min läsning utan läser det jag känner mig sugen på för stunden. Men jag lyckas ändå göra en lista på böcker jag är sugen på som stått i bokhyllan ett tag. Sen om det blir så det är en annan sak. 

1. Kaninhjärta av Lars Kepler. Har givetvis lagt en förbeställning och väntar med spänning tills den dimper ner i brevlådan. 

2. Står dig ingen åter av Anna Karolina

3. Det lilla bageriet på strandpromenaden av Jenny Colgan

4. Komma fram av Rainbow Rowell

5. Konsten att höra hjärtslag av Jan-Philipp Sendker

6. Sista brevet från din älskade av Jojo Moyes

7. Prio ett av Emelie Schepp 

8. Den fallande detektiven av Christoffer Carlsson

9. Odinsbarn av Siri Pettersen

10. UltiMatum av Anders De la Motte

3 kommentarer:

  1. 2,5 och 7 har jag läst. 8 och 10 väntar i bokhyllan och Colgans bok skulle jag vilja läsa om jag bara hade tid för det just nu.

    SvaraRadera
  2. Femman är också med på min lista! Det ska bli kul att se vad du tycker om Odinsbarn :)

    SvaraRadera
  3. Många böcker här som jag planerar att läsa någon gång. Det lilla bageriet på strandpromenaden ska jag faktiskt läsa som nästa eller möjligtvis nästnästa bok :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.