måndag 8 juni 2015

Halvvägs

Både april och maj har inte varit de bästa månaderna rent läsmässigt, då jag inte har hunnit med samt orkar läsa pga olika anledningar. Igår kväll läste jag ut årets 50:e bok och jag är nu halvvägs med mitt mål på Goodreads. Jag kände nog av en liten svacka både april och maj men nu har jag fått upp läslusten igen och verkligen njuter av att läsa. Nu i juni månad har jag redan hunnit med att läsa tre böcker. Så skönt att min lilla svacka verkar ha gett med sig.

Semester får jag sista veckan i juli, så nu är det bara att kämpa på i högsäsong på jobbet och sedan ska jag njuta av tre veckors semester då jag bara ska vara och läsa, läsa, läsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.