onsdag 25 februari 2015

Den är här nu


Äntligen är den här nu, den efterlängtade bokrean :) Jag trodde min beställning från Bokus skulle komma idag, men nej då den kommer om nån dag istället, så irriterad över det är jag också. Ännu en tabbe från Bokus, jag som skulle göra slut med dem nu efter bokrean och så blir det.

Då jag jobbar inne i stan tänkte jag gå en sväng till stora Akademibokhandeln bla och Bokskotten och säkert nån mer affär efter jobbet för att se om jag hittar något. Har ni gjort några fynd än?

Ber om ursäkt att bloggen är den tråkigaste ever just nu, har varit mycket med hälsan och annat som har gjort att jag inte orkat sitta vid datorn. Men jag ska komma igen ska ni se :)

4 kommentarer:

  1. Samma hos mig, inte lätt när man inte är kry.
    Mia

    SvaraRadera
  2. Har också varit hängig ett tag nu, hoppas mars blir en piggare månad :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så långtradigt att vara dålig. Hoppas med på att mars blir en bra månad för oss alla :)

      Radera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.