måndag 19 januari 2015

#hokuspokus2015

Om vi behöver ett Harry Potter maraton :) You bet :) Jag har tidigare nämnt att jag kommer att läsa om hela HP serien och att Nelly var inne på att ha ett HP event/readalong.

Och nu har Nelly på Nellonsbokblogg bestämt sig för att dra igång/hålla ett event som hon har valt att kalla #hokuspokus2015.

Tanken är att vi läser så många Harry Potter böcker som möjligt under två månader. Det är ingen press på hur många böcker man ska läsa. Utan man väljer helt och hållet själv hur många och vilka HP böcker man läser. Jag ser bara fram emot att få nörda ner mig med andra HP fans och återvända till denna underbara värld :)

När, var och hur? 
* Evenemanget startar 1 februari och håller på till 31 mars.
* Använd er av era bloggar, twitter samt instagram.
* Hashtagen att använda på instagram och twitter är #hokuspokus2015

Om ni vill läsa mera samt vara med på denna readalong klicka in i detta inlägg hos Nelly.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.