tisdag 25 februari 2014

Nytt i hyllan #29 - Bokrea

Jag tog en sväng förbi ett par bokaffärer efter jobbet idag. Oj vilken besvikelse det var då, trist. Jag drogs inte till någonting i stort sett. Åhlens hade absolut ingenting, ett mycket begränsat antal böcker, SF bokhandeln hade ännu mindre, Pocketshop ingenting. Akademibokhandeln hade jag hoppats på fler fynd men ingenting där drogs jag till heller i stort sett.

Lite besviken är jag att mitt paket från Bokus inte har kommit än. Fick ett mail idag att det var skickat. Från dem har jag lagt en ganska stor beställning. Förra året kom paketet från dem samma dag som bokrean startade. Aja det är inte hela världen men hade sett fram emot det idag.

Jag hämtade ut mitt paket från Ica Hemma, så glad att det kom idag på självaste bokrea dagen. I det paketet låg det:
* Carrie
* Eldfödd 
* Min mormor hälsar och säger förlåt. 

På Akademibokhandeln köpte jag med mig:
* Den sanna historien om Pinocchios näsa
* Två soldater

Har ni hittat några fynd? Har ni köpt på er några böcker?

6 kommentarer:

  1. Backman och Leif GW köpte även jag idag, plus sex stycken till :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt :) Jag väntar ett par stycken från Bokus :)

      Radera
  2. Jag väntar min adlibris beställning men köpte en hög idag kommer ett inlägg om det imorgon :)

    SvaraRadera
  3. Hade bestämt mig för att inte köpa några böcker på rean i år, eftersom hyllan svämmar över av olästa böcker. Så det blev lite eböcker och ljudböcker från Dito istället:-) Men i eftermiddag ska jag in till "stan" så då kan det hända att jag svänger förbi någon bokhandel.
    Jag älskar att gå och botanisera bland böckerna i rean, så jag hoppas att det inte blir en besvikelse även för mig.
    Ha en trevlig dag!

    SvaraRadera
  4. Jag blev också besviken på vad som fanns i de fysiska butikerna men hade tur att få mitt paket från bokus iaf :) orkade inte tvinga sambon att köra mig till maxi och hämta ut mitt paket där så det blir nog idag eller imorgon men det är bara en bok

    SvaraRadera
  5. Jag har hittills bara varit på Akademibokhandelns bokrea, och det var en besvikelse!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.