måndag 17 februari 2014

A Game of Thrones: The Graphic Novel, Vol #1 av George R.R Martin

Titel: A Game of Thrones: The Graphic Novel, Vol #1
Författare: George R.R Martin
Förlag: Bantam
ISBN: 9780-4404-232-18
Serie: A Song of Icer and Fire Graphic Novels Vol #1
Språk: Engelska
Antal sidor:240
Finns hos: Adlibris / Bokus 

**********************************************************************************************************************
Handling: You’ve read the books. You’ve watched the hit series on HBO. Now acclaimed novelist Daniel Abraham and illustrator Tommy Patterson bring George R. R. Martin’s epic fantasy masterwork A Game of Thrones to majestic new life in the pages of this full-color graphic novel. Comprised of the initial six issues of the graphic series, this is the first volume in what is sure to be one of the most coveted collaborations of the year.
Winter is coming.
 ~Goodreads.com~
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kommentarer: Jag fick det här seriealbumet av min syster som vet hur mycket jag älskar denna serie. Detta är även det första seriealbumet som jag läser.

Jag fullkomligt älskar tv-serien och böckerna. Detta var en bra komplettering till  tegelsten till böckerna samt tv-serien. Jag tyckte väldigt mycket om bilderna och tecknarstilen. Det är mycket fina bilder med fina färger som gör karaktärerna levande.

Detta är riktigt trevlig läsning, tycker du om tv-serien eller böckerna så kommer du gilla detta med. Jag ser fram emot att läsa de andra volymerna med.

Betyg: 4 av 5.

Böcker jag läst av George R.R Martin:
A Game of Thrones
A Clash of Kings
A Storm of Swords
A Feast for Crows
A Dance with Dragons

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.