tisdag 31 december 2013

Sammanfattning: December


Läst i december 2013:
110. A Dance with Dragons (A Song of Ice and Fire #5) av George R.R Martin 
109. Juryn av John Grisham 
108. The strange case od Dr Jekyll and Mr Hyde av Robert Louis Stevenson 
107. Nikkis dagbok - Berättelser från ett (inte så) fantastiskt liv av Rachel Renée Russell 
106. Huset Versace av Deborah Ball

Totalt lästa böcker: 5 st
Antal böcker lästa på engelska: 2 st    
Antal böcker lästa på svenska: 3 st 

Bästa boken var: Utan tvekan A Dance with Dragons, vad jag älskade den boken.

Månadens besvikelse: The strange case of Dr Jekyll and Mr Hyde. Den var så himla tråkig trots att den var så kort.   

Böcker jag gav upp: Ingen

Sammanfattning av månaden: Detta är den månad jag har läst minst böcker, 5 st. Men december innebär  en hel del på jobbet. Och så var A Dance with Dragons en riktig tegelsten på över 1100 sidor.   

Planerar att läsa i januari 2014: Ska försöka beta av så många rec-ex som jag kan.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.