tisdag 31 december 2013

Gott Nytt År

Jag vill önska er alla ett riktigt Gott Nytt År. Hopps ni får n trevlig dag samt kväll hur ni än väljer att spendera den :)  Jag själv kommer att spendera kvällen hos mina föräldrar tillsammans med min syster.

Vill även passa på att tacka alla er som klickar er in på denna blogg. När jag startade den här bloggen 1 januari i år trodde jag aldrig att jag skulle få vara del av något så fantastiskt som denna underbara bokblogg värld. Tusen tack för alla era kommentarer som ni lämnar och för att ni fortsätter att klicka in er här.
Ett stort tack även till alla fantastiska generösa bokförlag som har skickat mig böcker genom året, tusen tack till er.

5 kommentarer:

  1. Gott nytt år själv! Äskar att klicka mig in på din blogg så det gör jag gärna och ofta ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack snälla Bella för din fina kommentar :) säger det samma om din blogg :)

      Radera
  2. Gott nytt år! Vi håller tummarna för att 2014 blir ett bra år, på alla sätt :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.