onsdag 2 oktober 2013

Nytt i hyllan #22

Jag ska se till att spela in en bookshelf tour också som några av er ville se :) vad roligt :) Började i helgen som var, men seriöst min pappa har världens sämsta timing haha. Jag spelade in och han lyckades ringa två gånger mitt i och tredje gången plingade han på dörren för att han skulle hämta en grej. Sen att jag inte stängde av telefonen är en annan sak ;) Ska försöka igen denna helg och denna gång stänga av telefonen.

Jag har fått hem lite nya recensionsexemplar den senaste tiden. Jag tackar Damm Förlag, Ponto Pocket samt Ica Bokförlag för dessa, tusen tack.

Det är:
* Små fåglar långt borta av Christine Watson
* Hemligheter / Bekännelser
* Stockholm Octavo av Karen Engelman
* Baka - lite glammigare, lite roligare av Josephine Palm.

Ska bli kul att läsa alla böcker samt baka mig igenom Josefin Palms bok. Jag tycker jättemycket om att baka och får jag säga det själv så är jag väldigt duktig på det :) Josefin Palm var en av finalisterna i första omgången av Hela Sverige bakar och hon var en av mina favoriter så det ska bli kul att baka sig igenom hennes bok.



6 kommentarer:

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.