söndag 19 maj 2013

En smakbit på söndag - Sommarbruden

Min smakbit denna söndag kommer från boken, Sommarbruden skriven av Marita Conlon-McKenna.
Smakbiten är från sidan, 143.
Den jättelika butiken Wedding Warehouse, som skröt med att ha en mängd brudklänningar och accessoarer för alla tänkbara bröllop, blev en jättelik besvikelse. De flesta tärnklänningarna var hellånga, sydda i glansiga tyger med paljetter och pälsbroderier i färger som babyrosa, turkos och rött. "Usch och fy", sa de nästan i mun på varandra och vände på klacken och gick. 

4 kommentarer:

  1. Denna boken låter bra! Gillar dessutom författaren!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den var bra, recension kommer snart :)

      Radera
  2. Denna skulle jag vilja läsa! Har för mig att min mamma läst boken och att hon gillat den :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker jag du ska :) den var bra och lagom gullig :)

      Radera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.