söndag 31 mars 2013

Sammanfattning: Mars


Läst i mars 2013:

27.
26. Shantaram av
25. Deluxe (Deluxe #1) av Anna Godbersen
24. The fault in our stars av John Green
23. På väg av Jack Kerouac
22. Fallout av Ellen Hopkins
21. Glass av Ellen Hopkins
20: Crank av Ellen Hopkins

Totalt lästa böcker: 9 st 
Antal böcker lästa på engelska: 4st
Antal böcker lästa på svenska: 5 st 

Bästa boken var: The fault in our stars och även Glass gillade jag en hel del.

Sämsta boken var: Ingen faktiskt. Har haft en bra läsmånad måste jag säga med väldigt bra böcker.

Böcker jag gav upp: Ingen

Sammanfattning av månaden: Jag hade väl egentligen hunnit med att läsa någon mer bok, men jag började istället på tegelstenen Gone with the wind. Så jag är nöjd med månadens läsning, har läst bra böcker, ingen bok som jag kände att den inte levde upp till mina förväntningar.

Planerar att läsa i april: Ska ta tag i City of bones. Månadens tegelsten blir Gone with the wind som jag redan har börjat på. Och sen tar vi månaden som den kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.