söndag 31 mars 2013

En smakebit på söndag - City of Bones

Söndag igen och det är dags att dela med sig av en smakbit av den bok man läser.
Jag började äntligen idag läsa City of Bones så min smakbit kommer från den boken. Smakbiten är från sidan 5:

Clary wasn´t paying much attention to their immediate surroundings - her eyes were on the blue-haired boy who´d talked his way into the club. He was prowling through the crowd as if he were looking for something. There was something about the way he moved that reminded her of something...



6 kommentarer:

  1. Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
  2. Nu blev jag inte mindre sugen på at läsa den direkt! Tack! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så lite så :) Jag gillar verkligen det jag har hunnit läsa :)

      Radera
  3. Detta är en serien som många verkar tycka om. Jag läser väldigt lite i denna genre men är faktiskt väldigt nyfiken på dessa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har inte kommit så jättelångt på boken ännu, men jag fatsnade på en gång för den :)

      Radera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.