lördag 16 februari 2013

Två nya box set

Jag skulle egentligen inte köpa nya böcker innan bokrean, eller för att vara ärlig så hade jag glömt att bokarean snart var haha helt galet. Jag kunde helt enkelt inte låta bli att klicka hem dessa två boxar för ett par veckor sedan. Det var ett så himla bra pris på båda dessa på Adlibris. Längtar att få sätta tänderna i dess böcker. City of Bones vill jag hemskt gärna läsa, är såååå peppad på filmen. Just nu håller jag på att läsa Burned av Ellen Hopkins, älskar den so far så jag ser så mycket fram emot att läsa Crank trilogin.



5 kommentarer:

  1. Crank den första var riktigt bra, ska bli kul att läsa hela trilogin. TMI-boxen, tycker de häftade som är glittriga är såå snygga. Mina är också så där glittrigt fabulousa! Riktigt schnygg! Jag håller på med City of Bones. Har drygt 100 sidor kvar, ska försöka läsa ut den idag. Alltså...de första 200 sidorna var jag absolut inte såld. Det var okej liksom. Men sen hände någonting. Jag kan säga att jag ÄLSKAR den där världen som Cassandra Clare byggt upp. Helt fabulous! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ser så mycket fram emot att läsa Crank böckerna. Läser just nu Burned av Ellen Hopkins och kan inte lägga ifrån mig den, såååå bra. Åhhh vad härligt då ser jag fram emot att läsa City of Bones :) Filmen verkar riktigt grym, ska bli så kul att se den.

      Radera
  2. Svar
    1. Tack Lena, kommer göra sig fint i bokhyllan :)

      Radera
  3. Sv: A good day to Die Hard var ganska okey. Mycket action. Men den kommer inte riktigt i klass med de första. Dom är helt klart bättre.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.