onsdag 27 mars 2019

Bloggens FB-sida

Nu har bloggen blivit med Facebook. Jag hade egentligen inga planer på att skaffa en FB sida till den. Kände att det räckte med bloggen och instagram. Men ja av någon anledning kunde jag inte låta bli :) Vi får se vad det blir av den sidan helt enkelt. Planen just nu är att länka mina inlägg från bloggen och instagram där, så får vi se om det blir något mer med den. 

Ni får gärna gå in och följa sidan, skulle bli så glad :) Samma namn som bloggen: Zellys Bokhylla. Har du också en fb-sida till din blogg? Hojta till så jag kan följa :) 



2 kommentarer:

  1. Går direkt in och gillar din sida! Min FB-sida heter samma som bloggen, dvs Boklysten

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack :) Ska in och gilla och följa din sida jag med :)

      Radera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.