onsdag 14 november 2018

Bokfrukost med Bonnierförlagen

Imorse innan jobbet var jag på en fantastisk trevlig bokfrukost på Urban Deli som Bonnierförlagen anordnade. De presenterade några av vårens kommande utgivningar. Författarna bakom böckerna som presenterades var där och pratade om böckerna. Mycket trevligt event.

Det var en hel del kommande böcker som jag på direkten skrev upp som jag vill läsa. Här är några av författarna som vi lyssnade till: Camilla Läckberg, Tom Malmquist, Christoffer Carlsson, Mian Lodalen & Maria Ahlsdotter. Kvalitén på bilderna är inte de bästa.
Med oss fick vi även nedan innehåll. Cold case av Tina Freensted är jag så sugen på. Och såklart Christoffer Carlssons kommande bok. Vi fick med oss förhandsexemplar.

Stort tack till Bonnierförlagen för ett mycket trevligt event.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.