lördag 1 juli 2017

Helgfrågan v. 26

Mia har en aktivitet kallad "Helgfrågan". Så nu är det dags för den. 

Veckans fråga lyder: Det har varit lite snack om bokbloggens död och om andra sociala medier tagit över. Har ni Instagram eller Facebook? Vilket föredrar ni? Eller har ni något annat? 

Till min blogg så har jag även ett instagram konto, som ett tillägg till min blogg helt enkelt. Facebook till bloggen har jag inte och har aldrig ens funderat på att skaffa, Facebook använder jag bara privat vänner, familj och kollegor emellan. Känner att ett FB konto till bloggen inte skulle tillföra så värst mycket faktiskt. 

Instagram däremot är roligt och smidigt, det går liksom snabbt att lägga upp en bild. Och det känns som att man kan kommunicera mycket lättare där med sina följare, allt är så himla smidigt tycker jag och det känns som att det blir mer personligt också. 

Trots att inläggen här på bloggen emellanåt lyser med sin frånvaro så tycker jag ju så mycket om även min blogg och kommer fortsätta skriva här så länge jag tycker att det är roligt. 

Detta är bloggens instagram, följ mig gärna där om du inte gör det än :) 



2 kommentarer:

  1. bloggen åt böckerna och mina bilder åt Instagram

    SvaraRadera
  2. Jag ser också Instagram som ett komplement och det finns ju så många boknördar som inte bokbloggar. Har jag märkt :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.