tisdag 6 december 2016

Veckans bokbloggsfråga – Vecka 49

Veckans bokbloggsfråga lyderHur viktiga är bilderna när du bloggar och när du läser bloggar? Vad föredrar du när du läser bokrecensioner, förlagets officiella bild på bokomslaget eller personligt tagna bilder på boken ifråga? Har du något annat att tipsa om eller diskutera kring när det gäller på bokbloggar?

Det är trevligt såklart texten som är viktigast men det är väldigt trevligt med bilder i blogginläggen. Jag tar oftast eget tagna bilder på de böcker som jag läser och skriver om här. Jag använder ingen superutrustning utan jag tar mina bilder med min Iphone. 
Förlagets bilder är såklart fina och proffsiga men det har inte blivit så att jag använder mig av dem, det här hänt någon gång. För min del spelar det ingen roll om det är förlagets eller eget tagna bilder, det är ju texten som är det viktigaste. 

5 kommentarer:

  1. Håller med dig om att texten är det viktigaste! :) Jag har inget större intresse för foto så jag brukar använda förlagens.

    SvaraRadera
  2. Japp, texten är viktigast!

    SvaraRadera
  3. Håller med, texten är det viktigaste.

    SvaraRadera
  4. Ja helt klart att det är texten som är viktigast!Och det spelar ingen roll om biden på boken är tagen av ett proffs eller med mobilen, bara man ser vad det är för bok :)

    SvaraRadera
  5. Eller hur, en egen bild är roligt men inte det viktigaste vad gäller just bokbloggandet :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.