måndag 31 oktober 2016

Sammanfattning: Oktober

Läst i oktober 2016:
88. Pottungen av Anna Laestadius Larsson
87. Prio ett av Emelie Schepp (Jana Berzelius #3)
86. King Henry the IV, Part 1 av William Shakespeare
85. The Kill Order av James Dashner (The Maze Runner #0,5)
84. Vodka & Pilé av Terese Marvelin
83. En väktares bekännelser av Elin Säfström
82. Står dig ingen åter av Anna Karolina
81. UltiMatum av Anders de la Motte (MemoRandom #2)

Totalt lästa böcker: 8 st
Antal böcker lästa på engelska: 2 st                      
Antal böcker lästa på svenska: 6 st       

Månadens bästa bok: Prio ett

Månadens besvikelse: The Kill Order, orkade knappt läsa ut den.       

Nytt i bokhyllan: Två st rec-ex trillade in, efterlängtade Kaninjägaren av Lars Kepler kom äntligen ut och flyttade hem till mig.        
            
Läsutmaningar: Har fortfarande två böcker kvar på årets boktolva, så nu är det dags att i november klara av en iallfall.       

Sammanfattning av månaden: Helt ok månad, eller bra läsmånad skulle jag vilja säga. Jag är nu 11 böcker ifrån mitt årliga mål på Goodreads, så det ska jag klara av nu när det är två månader kvar på året.                

Filmer och Tv-serier recenserade i oktober: 

Narcos: Säsong 2
The Bourne Supremacy 

8 kommentarer:

  1. En rejäl hög :) Där är några jag har tänkt läsa.

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig hög du hunnit med. Jag har tänkt påbörja Anna Laestadius Larssons serie denna månad om jag hinner.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gick verkligen undan :) Åh gör det, riktigt intressant och bra serie.

      Radera
  3. Kill order måste jag också släpa mig igenom...

    SvaraRadera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.