torsdag 15 september 2016

Nytt i hyllan #72

Två st trevliga böcker som har kommit hem den senaste tiden är dessa två:

Fredrik Backmans efterlängtade Björnstad. Fick hem den igår och började på den i morse innan det var dags att gå till jobbet. Jag beställde den från Adlibris och man kunde välja att beställa den signerad till samma pris så varför inte tänkte jag. Det var minst lika spännande att se om han skulle skriva något mer som att få hem själva boken :)

Jag fick för ett par veckor sedan ett mycket trevligt email av Åsa Hellberg om att läsa hennes senaste bok, Gloria. Mycket tacksamt tackade jag ja till de. Stort tack till dig Åsa och Forum bokförlag. Så kul att den kom hem signerad, tack snälla :) Jag läste ut den här om dagen så recension kommer mycket snart.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.