fredag 8 januari 2016

Helgens läsning

Det har snöat galet mycket idag och stora fina snöflingor, love it :)

Imorgon kommer min syster över för att umgås lite, vi ska äta tillsammans och se på film. Ska bli så trevligt så.

Det är inte ofta jag inte avslutar en bok, på ett år kanske jag ger upp på 2-3 böcker. Jag tycker egentligen inte om att inte läsa ut dem men ibland kan man helt enkelt inte tvinga sig igenom en bok finns så mycket annat att läsa. Jag började på Jussi Adler-Olsens Alfabethuset här om dagen, tycker så mycket om hans serie om Avdelning Q. Men denna nej det var inget för mig, jag kom absolut ingenstans så efter en nästan 100 sidor gav jag helt enkelt upp på boken. Istället plockade jag upp nedan bok som är den sista delen i Garnethill-trilogin. Jag har gillat denna serie, men det är skönt att detta är den sista och jag får avsluta en serie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.