onsdag 14 oktober 2015

Författarmingel på Rabén & Sjögren

En väldigt trevlig inbjudan att få i mailen. Det här hade ju varit riktigt trevligt att gå på. Men typiskt nog är jag i Kroatien den veckan, mycket kul som sker den veckan jag är borta. Men bor ni i Stockholm varför inte passa på. 

Författarminglet är kostnadsfritt och öppet för alla. Det enda du behöver göra är att maila till: osa@rabensjogren.se senaste den 20 oktober. Inbjudan gäller 1 person plus en vän. Jag har givetvis fått ok att dela denna inbjudan och tänkte att någon som bor i Stockholm kan vara intresserad :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.