söndag 18 oktober 2015

De nominerade är...


På måndag den 19 oktober får vi veta vilka böcker som nomineras till årets Augustpris. 18 titlar nomineras i kategorierna: Årets skönlitterära bok, Årets svenska barn och ungdomsbok och Årets svenska fackbok, samt Lilla Augustpriset. Presskonferensen som startar kl.12.15 kan följas direkt på Augustpriset.se

Både presskonferensen och Augustpriset Live kommer att livestreamas på www.augutspriset.se
Så titta in där imorgon. Tiderna som gäller är:
12.15-13.00 Presskonferens
17.30-19:00 Augustpriset Live

Jag har lagt en länk här så att ni även här på bloggen kan se hela eventet om ni vill. Så titta in här imorgon kl. 12.15 eller på Augustpriset. se

Tråkigt nog reser jag bort imorgon (eller det är ju så klart roligt att jag ska åka bort men trist att jag missat detta) så jag kommer inte ha möjlighet att vara på plats. Men jag hoppas ni får en fin kväll som ska dit och till er som tittar på webben.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.