fredag 7 augusti 2015

Ute på äventyr

Det är fortfarande semester för mig, har även nästa vecka kvar. Bloggen blir lite lidande men så är det såhär i semestertider helt enkelt.

Idag begav sig jag, pappa och syster ut till Vaxholm där vi hade en heldag, mamma är fortfarande kvar i Kroatien. Vi hade det riktigt trevligt, strosade omkring, åt lunch, glass blev det också så klart. En riktigt mysig dag med syster och pappa, pappa var så glad att få spendera en heldag med båda sina döttrar, så gulligt :)

4 kommentarer:

  1. Det är ju så fint i Vaxholm!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det :) så himla mysigt och fint.

      Radera
  2. Så fint vill med ut på äventyr

    SvaraRadera
    Svar
    1. Var riktigt fint därute. Hoppas du mår bättre snart så du också kan ge dig ut på äventyr.

      Radera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.