måndag 4 augusti 2014

Semester


I fredags gick jag på semester, som jag längtat och behöver det. Det har varit full fart på jobbet ett tag nu så det ska bli så härligt att få vara lite ledig nu. Så skönt att vakna upp idag till tre veckors ledighet.
Läsa massor ska jag givetvis göra och umgås med vänner och min syster. Stannar hemma i Stockholm kommer jag göra. Syster och jag tog semester samtidigt då vi står varandra nära och umgås väldigt mycket. Så vi kommer hitta på lite olika saker och jag hoppas få mycket läst så klart.
Men jag är såååååå trött på denna värme, jag mår allt annat än bra i den och den verkar bara fortsätta blä. 

4 kommentarer:

  1. Men snart ska det bli svalare då har du super härliga läs dagar framför dig:).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas verkligen det blir svalare idag är det 30-31 grader här i huvudstaden...olidligt så jag hoppas verkligen att det blir svalare för att jag ska kunna njuta av denna semester :)

      Radera
  2. Hoppas du får en fantastisk semester! Jag har två veckor kvar av min :) håller helt med dig om värmen, mår riktigt dåligt av den. Du får äta massa glass och kyla ner dig med!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla :) Det går fort när man är ledig, hoppas du njuter för fullt på din semester :) Usch jag hoppas att denna värme försvinner snart för jag orkar seriöst inte mera.

      Radera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.