onsdag 28 maj 2014

Förhandsvining av TFIOS

Jag vet inte riktigt vad jag har gett mig in på. Kl.18.00 ska jag och en vän se förhandsvisningen av The fault in our stars. Jag fullkomligt älskade den boken och har sett fram emot att se filmen ända sedan jag fick reda på att boken skulle blir film.

Men sedan vet jag inte om det är en sån supersmart ide att se denna film på bio. För jag lär ju tömma varenda tårkanal jag har. Jag känner mig själv, jag har så himla lätt till att gråta så detta kommer att bli ett tårkalas. Men jag är så glad att jag äntligen får se denna film. Recension kommer givetvis imorgon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.