måndag 7 april 2014

So it begins - GoT

Såg tidigare första avsnittet av 4:e säsongen av världens bästa serie, Game of Thrones.
Jag skulle vilja ha tålamodet till att vänta tills hela säsongen har sänds för att ha alla avsnitt som man kan se efter varandra. Men det tålamodet finns inte hos mig helt enkelt har ju väntat på denna säsong sedan förra tog slut i juni förra året. Så jag skyndade mig hem från jobbet för att se avsnittet orkade inte ens gå ner tillbaka till posten med en avi som låg i brevlådan på en väldigt efterlängtar bok :)

Har ni sett första avsnittet på den nya säsongen? Vad tyckte ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.