söndag 29 december 2013

Inspiration #10

Och så var julen över för denna gång. Hoppas att ni har haft en fin jul med era nära och kära. Jag har haft en fin jul med familj och släkt. Men inte en endaste bok fick jag i julklapp. Fast jag är nöjd med de julklappar jag fick. Men jag fick ett presentkort på Akademibokhandeln iallafall så det är ju nästan som att få böcker :) Min familj tycker det är så svårt att köpa böcker till mig, de har ingen koll på vilka böcker jag har utan då tycker de att det är bättre med ett presentkort på en väldigt trevligt slant så jag får gå och välja själv :) Och det ska det bli, ska ta mig till Akademibokhandeln på Mäster Samuelsgatan som är min favorit Akademibokhandel. Får se om jag lyckas hålla mig tills bokrean sätter igång eller om jag kommer iväg tidigare. Men jag har faktiskt beställt två böcker som är på väg hem från CDON, hittade två på deras mellandagsrea som jag klickade hem.

Nu knackar nyår på dörren och det är inte många dagar kvar tills det är 2014. Ser fram emot att läsa en massa härliga böcker, beta av några utmaningar samt hyllvärmare. Vi får se vad det nya året bjuder på helt enkel.

2 kommentarer:

  1. Trevligt med ett presentkort, så du får botanisera fritt. Ha ett skönt slut på det gamla året och läs in det nya!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men precis då får jag välja helt och hållet fritt och gå omkring där, älskar att gå där i flera timmar. Tack det samma :)

      Radera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.