lördag 31 augusti 2013

Sammanfattning: Augusti


Läst i augusti 2013:
78. Far from the madding crowd av Thomas Hardy (ej med på bilden)
77. Den osynlige mannen av Chrisoffer Carlsson (ej med på bilden e-bok)
76. Bubble av Anders de la Motte
75. A Storm of Swords (A Song of Ice and Fire #3) av George R.R Martin  
74. Listan av Robert Kviby (ej med på bilden e-bok)
73. Sommar för evigt (Summer #3) av Jenny Han 
72. Ingen sommar utan dig (Summer #2) av Jenny Han 
71. Torka aldrig tårar utan handskar: #3, Döden av Jonas Gardell 
70. Torka aldrig tårar utan handskar: #2, Sjukdomen av Jonas Gardell
69. Torka aldrig tårar utan handskar: #1, Kärleken av Jonas Gardell

Totalt lästa böcker: 10 st
Antal böcker lästa på engelska: 2 st 
Antal böcker lästa på svenska: 8 st

Bästa boken var: A storm of swords, älskade denna bok. Samt hela torka aldrig tårar trilogin.

Sämsta boken var: Far from the madding crowd.

Böcker jag gav upp: Ingen, men var på väg att ge upp Far from the madding crowd.

Sammanfattning av månaden: Jag är nöjd med månaden. Men läste jag verkligen endast två böcker på engelska, ja det verkar så.

Planerar att läsa i september: Fortsätta på min klasiskerutmaning, tror att det kommer bli The three musketeers som blir månadens klassiker bok. Börja på min tre på tre utmaning. Lite recensionsexemplar ska även läsas.

4 kommentarer:

  1. Du har ju oxå haft en bra månad, du har ju varit super duktig på att bearbeta serier!! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man känner sig alltid lika nöjd när man avslutat samt kommer någon vart med serier :)

      Radera
  2. En riktigt bra månad för dig med en härlig blandning av böcker.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.