torsdag 15 augusti 2013

Inspiration #8


Hej på er. Hoppas ni har en superfin sommar med massa härliga böcker lästa. Ursäkta den kassa uppdateringen på bloggen de senaste veckorna. Jag hade ju planerat att uppdatera med en massa inlägg under semestern. Men de senaste två veckorna har det inte gått framåt med läsningen. Inte för att jag inte vill, har inte lässvacka eller så. Men jag har bott hos min syster de senaste två veckorna då min hyresvärd utför fasadrenovering som kommer att pågå ett tag fram över. De första två veckorna har varit jobbiga att bo hemma med all bilning som de har gjort, med imorgon flyttar jag hem igen. Hos syster har det inte blivit så mycket läst då vi har umgåtts en hel del och hittat på både det ena och det andra, jättetrevligt. Men från imorgon blir det ändring med uppdatering :)

2 kommentarer:

  1. Jag förstår att det blir jätte skönt att komma hem igen:).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så himla skönt att då komma till sitt trots att det var trevligt hos syster :) Nu har jag en massa att ta igen ;)

      Radera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.