fredag 17 maj 2013

Iväg på Gatsby

Ikväll ska jag och min vän äntligen iväg och se The Great Gatsby. Jag kan inte beskriva i ord hur förväntansfull jag är på denna film. Jag hoppas verkligen att jag inte blir besviken på filmen. Jag vet med mig att jag har för höga förväntningar på denna film. Jag vet inte varför jag har så höga förväntningar på den men det har jag.

Jag läste boken för ca 2 år sedan, Tyvärr så gillade jag inte boken. Den var inte dålig men jag tyckte att den var ganska tråkig. Jag hade för höga förväntningar på boken helt enkelt och det slutade med att jag inte gillade den.

Man filmen har jag sett fram emot väldigt länge att se. Min favorit Leonardo DiCaprio spelar Gatsby.



2 kommentarer:

  1. Var också och såg den igår kväll. Jag tyckte den var jättebra. Bra skådespeleri, Leo var både bättre, och vågar jag säga snyggare, än på länge. Hela filmen var väldigt vacker och för första gången så förstod jag faktiskt vitsen med att en film är i 3D (även om det är lite svårt med sånt när man har glasögon som jag).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh jag fullkomligt älskade den :) vad bra den var :) Åh Leo, I adore him :)

      Radera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.