tisdag 1 januari 2013

Välkommen till min nya blogg!

Hej och välkommen till min nya bokblogg.

Zelly kallas jag av mina vänner.

Jag har länge velat starta en bokblogg, där jag endast kan skriva och fokuser om ett av mina största intressen, böcker och att läsa. Så här är jag :)

Här har jag tänkt att skriva om mina favoritböcker, recensera de böcker jag läser, skriva om en salig blanding om böcker.
Jag läser en rad olika typer av böcker, läser väldigt mycket deckare, chick-lit, klassiker och även en och annan ya-bok.

När jag inte har näsan nere i en bok tycker jag om att umgås med mina vänner, titta på film och TV-serier, pyssla och leva livet helt enkelt.


Jag hoppas att du som besöker denna blogg kommer att trivas här och att du hittar ett och annat boktips. Och varmt välkommen till min bokblogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.