söndag 6 januari 2013

2013 reading challenge på Goodreads

Jag finns på Goodreads. 

Min 2013 reading challenge på Goodreads är 50 böcker i år. Ska inte vara något problem då jag läste 50 böcker även förra året. Jag har sett att vissa av er har 100 böcker som mål...phew...hur hinner ni med? Haha.
50 böcker får räcka för mig då jag dels arbetar heltid, just nu arbetar jag 75% men kommer att gå upp i heltid igen så småningom. Och sedan har jag börjat gymma och går iväg till gymmet ett par gånger i veckan. Med arbete, gym, träffa vänner och vardagen som ska hinnas med räcker 50 böcker gott och väl för mig. Sedan har jag en hel del tjocka böcker hemma i min olästa hylla.

Jag har redan läst ut 3 böcker i år, bra jobbat måste jag säga då det idag är 6 januari :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.