måndag 30 december 2019

Sammanfattning av läsåret 2019

Liten kort sammanfattning och siffror som Goodreads sammanställt.

Mitt Goodreads mål och enda mål för 2019 var att läsa 100 böcker. Jag lyckades med att nå detta ganska tidigt på året för att vara jag. Jag nådde det målet redan i oktober. På semestern läste jag på och läste på, jag läste ut en bok om dagen. Så det gick verkligen undan. Jag har aldrig någonsin läst såhär många böcker på ett år. Jag läste hela 120 böcker! Fantastisk!

2020 kommer jag som vanligt bara att ha en utmaning och det är som alltid Goodreads reading challenge. Vet ännu inte vilken siffra jag kommer att sätta som mål. Det kommer absolut inte att bli 100 då de första månaderna på 2020 kommer jag att ägna mig åt annan typ av läsning.

Bloggen kommer fortsätta i den riktning den tagit de senaste månaderna, att lägga upp korta recensioner och ett betyg.

2 kommentarer:

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.