söndag 17 mars 2019

Helgfrågan v. 11

Veckans helgfråga hos Mia lyder: Ser män och kvinnors läsning olika ut?
Det gör det säkert, det är inget jag brukar tänka på. Nu generaliserar jag men det känns som att kvinnor läser mer. Sen tror jag egentligen inte att det har att göra med kön utan mer om intresse. 

Bonusfråga: Hur motionerar du?
Jag försöker komma iväg till gymmet 3-4 gånger i veckan. Jag kom av mig något i höstas men nu är jag back on track. Blir yoga, spinning, cirkelpass, springa på bandet. Jag varierar min träning en del. Jag har fått feeling för att springa, så jag tänker mig ge mig ut och springa när det det blir bättre väder. 

3 kommentarer:

  1. Jag tror också kvinnor läser mer, kolla på Bokmässan.

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas också komma igång med joggandet när vädret blir bättre.

    SvaraRadera
  3. Tror också det kan stämma att kvinnor läser mer, eller kanske är mer öppna med att de läser.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.