fredag 28 december 2018

Off to Croatia!


Nu åker jag äntligen till Kroatien ett par dagar för att hälsa på min moster och kusin. Ska bli så mysigt att komma bort ett par dagar och bara vara med dem. Jag spenderar nyår med dem. För mig har aldrig nyårsafton varit en big deal, jag brukar spendera den i mjukiskläder hos mamma och pappa. Men jag menar tar min kusin med mig på en balkan fest med balkan musik är jag inte främmande för att haka på :)

Uppdateringen här kommer stå stilla tills jag kommer hem igen den 2/1. Då jag är där 5 dagar ska jag se till att spendera tiden med moster och inte vara uppkopplad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.