onsdag 26 december 2018

Nytt i hyllan #111

Förra veckan trillade det in två st trevliga recensionsexemplar från Bookmark Förlag. Stort tack till er. Ser fram emot att läsa båda två.

Fint med inslagen tidig julklapp.


Har velat läsa fler böcker av Harlan Coben, har läst ett par.


Och så en julklapp från min syster yster. Hon har gett upp på att köpa böcker till mig då hon inte vet vad hon ska köpa så hon löser det med presentkort. Jag måste ha varit extra snäll i år för det var en generös summa som hon köpte :) får se om jag lyckas hålla mig till bokrean från att använda det så jag kan få flera böcker :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.