lördag 14 juli 2018

Helgfrågan v. 28 - Sommaredition

Det är olidligt varmt idag, 29 grader och jag mår så illa. Jag klarar inte värme, alls. 

Veckans helgfråga hos Mia lyder: Det är sommaredition, vilket betyder att det är samma fråga v.27-31. Och den lyder. Vad läser du just nu? 

Jag varvar mellan dessa två. Har snart kommit halvvägs på Ett litet liv och ca 100 sidor på Grey. Jag kan inte direkt påstå att jag är överväldigad av någon av dem. Ja Grey är ju vad det är, jag visste ju vad jag skulle få när jag plockade upp den då jag läst föregångarna. Ett litet liv hade jag väldigt höga förväntningar på, för att vara ärlig är jag besviken. Men det skriver jag om när jag läst klart den och recenserar den. 

5 kommentarer:

  1. Grey har jag inte läst. Ett litet liv läste vi i läsecirkeln. jag tyckte mycket om den

    SvaraRadera
  2. Ett litet liv väntar i min bokhylla.

    SvaraRadera
  3. Inte läst någon av dessa, och står över även fortsättningsvis. ;)

    SvaraRadera
  4. Ett litet liv köpte jag men ligger oläst

    SvaraRadera
  5. Har också Ett litet liv hemma, men vågar inte läsa den p.g.a. all hype. Egentligen verkar det inte alls som en bok i min smak (och jag brukar undvika hypeade böcker), men plötsligt slank den ner i min bokrea-korg tidigare i år...får se när den blir av.. :D
    Den verkar så himla deppig och mörk, är det något jag orkar med funderar jag :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.