fredag 8 juni 2018

Friday I have missed you!

Äntligen helg. Jag har jobbat 12 dagar i sträck. Det hör inte till vanligheten att jag jobbar så många dagar. Men jag har haft ett projekt på jobbet som tagit upp all min tid. Roligt projekt men det är skönt att äntligen få ta helg. Jag tog även ut ledighet på måndag så jag kan återhämta mig ordentligt.

Så nu ska jag ta tag i denna blogg samt LÄSA. Jag har knappt läst något dessa dagar, som jag saknar det. Idag blir att lägga sig tidigt, kan knappt hålla ögonen uppe länge. Ser fram emot en härlig frukost imorgon med kaffe och sedan bok utan en massa måsten.

Hoppas ni får en trevlig helg. 

2 kommentarer:

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.