fredag 24 november 2017

Helgfrågan v. 47

Ursäkta mig men jisses så trött jag är på all reklam när det kommer till Black Friday/Black Weekend. Jag har fått tusentals mail känns det som ang det. Jag är inte intresserad! Visst en liten rabatt på Adlibris var välkomnande men jag är sååååå trött på alla mail och all reklam på FB, Instagram etc. Snacka om hysteri.

Tillbaka till helgfrågan hos Mia som jag inte gjort på ett tag. Veckans fråga lyder: Hur är det med bloggen, har du någon julkalender? Eller brukar du "julpynta" bloggen? 
Julkalender har jag faktiskt aldrig haft i bloggen och inte blir det av i år heller. Skulle vara jättekul att anordna en men jag har helt enkelt inte tiden till det, tyvärr. Jag brukar inte heller julpynta bloggen, är inte så haj på det här med design. Det vore dock på tiden att byta design här på bloggen, denna jag har nu tycker jag väldigt mycket om men den har hängt med ett tag.

Bonusfråga: Vad ska du hitta på i helgen? 
Ta det lugnt helt enkelt. Jag har mycket på jobbet, men det är roliga projekt jag sitter på så det är kul men klart tar på en lite. Så det blir att bara vara, ska till mamma och pappa i morgon och umgås lite med dem och söndagen blir bara att vara.

Hoppas ni får en fin helg!

12 kommentarer:

  1. Jag håller med om reklamen inför black friday, så störande. Men antar att handlarna är glada, speciellt så här inför jul.
    Jag brukar inte heller pynta min blogg, men kanske en kalender i år ...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helt sjukt vad mycket reklam det är i år överallt om black friday, så trött på det.

      Radera
  2. Jag brukar inte heller julpynta på bloggen.

    SvaraRadera
  3. har också haft min bloggdesign länge, men jag säger som du, jag gillar den och tror att jag skulle sakna den. julpyntet känns inte så angeläget. evt blir det ett kalenderljus

    SvaraRadera
  4. Låter härligt med en lugn helg! :)

    SvaraRadera
  5. Jag har fått en miljard SMS om Black friday känns det som. Väldigt irriterande!

    SvaraRadera
  6. Ja det har plingat i mobil och i mejl, blir också trött på det. Tror inte man gör så stor vinst.

    SvaraRadera
  7. Vad mysigt att umgås med sina föräldrar! Det är svårt att hinna med en julkalender när man har så mycket att hinna med i december.

    SvaraRadera
  8. Också noll intresse för Black Friday-köret, köphysteri på något vis. Sorterar bort och nonchalerar. ;)

    SvaraRadera
  9. Reklam överlag är störande oftast.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.