tisdag 22 augusti 2017

Veckans topplista: Vecka 34 - Sommarens bästa

Johanna på Johannas Deckarhörna startat upp med en ny topplista som heter "Veckans topplista", kul tycker jag. 

Så kul att Johanna startar upp denna utmaning som vi kan se fram emot varje tisdag. In och läs mer om utmaningen på Johannas blogg och var med du också. 

Veckans topplista lyder följande: Sommarens bästa: 

* Badhytten: det som göms i sand kommer fram ibland av Olséni & Hansen, riktigt rolig bok. 

* Heroine av Mons Kallentoft & Markus Lutteman.



(Bild lånad av Johanna


15 kommentarer:

  1. Fredrik Backmans bok fanns på min lista också.

    SvaraRadera
  2. Heroine gillade jag också, den bubblar precis utför veckans lista. :)

    SvaraRadera
  3. Fredrik Backmans bok gillade jag också!

    SvaraRadera
  4. Det där bageriet dyker upp här och var...... blir nog lite nyfiken! :-)

    SvaraRadera
  5. Tre av dem har jag läst, de tre sista. Bra böcker är det.

    SvaraRadera
  6. har inte läst någon på din lista. har läst annat av Kallentoft

    SvaraRadera
  7. Den sista har jag läst och gillat de övriga har jag tänkt läsa.

    SvaraRadera
  8. Det lilla bageriet är så mysig, den är verkligen somrig!

    SvaraRadera
  9. Det lilla bageriet har jag läst.

    SvaraRadera
  10. Bageriet har jag läst men Backman har jag fortfarande inte läst något av.

    SvaraRadera
  11. Jag har inte läst någon men Jenny Colgans bok lockar rätt mycket.

    SvaraRadera
  12. Jag är lite nyfiken på den där av Backman :)

    SvaraRadera
  13. Heroine fanns i min lista också

    SvaraRadera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.