lördag 19 augusti 2017

Helgfrågan v.33

Japp ofrivilligt tyst på bloggen ett tag åter igen. Jag har klarat av första veckan på jobbet efter semestern, skönt att vara tillbaka i vardagen. Men jag har åkt på en dundeförkylning, har så ont i halsen och känner mig febrig. Kan knappt prata för att jag har så ont i halsen. Så helgen kommer gå åt till att kurera sig, så det blir att varva soffan och sängen.

Men nu dags för helgfrågan hos Mia 

Veckans fråga lyder: Vad tycker du om ljudböcker? 
Jag har lite svårt för ljudböcker eftersom jag har svårt att koncentrera mig, jag börjar liksom sväva iväg någon annanstans och glömmer bort att jag lyssnar på en bok. Just nu håller jag dock på att lyssna på andra Harry Potter boken, och jag måste verkligen koncentrera mig för att inte sväva bort i tankarna. Men rent generellt så är inte ljudböcker något för mig. 

Bonusfråga: Vad jobbar du med?
Jag jobbar på bokningsavdelningen på Sveriges bästa hotell :) 

6 kommentarer:

  1. Har precis samma problem med ljudböcker. Krya på dig, förkylningarna är verkligen inte roliga!

    SvaraRadera
  2. Har exakt samma problem med ljudböcker :) Krya på dig!

    SvaraRadera
  3. Krya på dig. Ljudböcker passar nog inte alla, jag gillar det dock men måste oftast göra något aktivt under tiden jag lyssnar.

    SvaraRadera
  4. Krya på dig. Dumma förkylningar.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.