lördag 21 januari 2017

Suck, ingen mer bio för mig


Jag var på bio tidigare idag och såg äntligen Assasin´s Creed med min favorit Michael Fassbender. Recension om filmen kommer i veckan.

Men idag blev jag åter igen påmind om varför jag har slutat gå på bio. Jag gick väldigt mycket för ett par år sedan, gick nog på bio en gång i veckan. Men slutade för ett par år sedan, gjorde ett undantag idag men nu är det slut för alltid med bio helt enkelt. Andra människor på bio är seriöst helt dumma i huvudet, på riktigt. Ja inte alla men de flesta. Fattar inte vad man ska på bio och göra om man ska snacka sig igenom precis hela filmen. Hade två killar framför oss som snackade hela tiden tills jag fick nog och frågade om de tänkte prata sig igenom hela filmen, då blev de tysta. Eller om man ska ta upp mobilen var 10:e minut, varför går man ens då om man inte kan låta bli mobilen?! Vad är så jävla viktigt på Instagram eller Facebook?! Och två andra dårar som mitt under filmen just i mitten av filmen tar bild på sitt halvuppätna snacks, med fucking blixt för att lägga upp på snapshat och fan och hans moster.

Nej, detta var droppen. Absolut ingen mer bio för mig.

2 kommentarer:

  1. vad trist att folk inte kan bete sig på bio :( När jag har varit iväg så har det inte varit så.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fattar inte vad de ska på bio och göra liksom om de inte är så intresserade av filmen. Det händer mig hela tiden att jag hamnar med denna typ av idioter så nu blir det inge mer bio :(

      Radera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.