fredag 10 juni 2016

Äntligen helg


Så skönt att det är helg. Den här veckan går till historien som en av de jobbigaste på länge både på jobbet samt hur jag mått. Jag har typ lust att låsa in mig i min lägenhet och inte lämna förrän på måndag när det är dags att jobba igen. Men jag ska ändå göra något trevligt imorgon kväll. Syster och jag ska till Globen och gå på Muse konserten. Det är hennes absoluta favoritband som hon försökt se sedan 2008. De har antigen varje gång ställt in eller så har hon varit utomlands. Men imorgon får hon förhoppningsvis se dem. Så jag ska gå med henne.

Söndag blir en sväng till pappa. Han åker till Kroatien i ett par månader för att sammanstråla med mamma som varit där ett par veckor. Så ska äta lunch med honom innan har åker till Arlanda. Lite läsning hoppas jag även få till.

Hoppas ni får en trevlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.