fredag 26 februari 2016

The Light Between Oceans Trailer

Som jag ser fram emot denna film, The Light Between Oceans eller på svenska Fyren mellan haven.  Jag läste boken för ett par år sedan och det är en av mina favoritböcker. Michael Fassbender avgudar jag, sådan makalös fantastisk skådespelare, verkligen en av mina favoriter.

Nu har första trailern släppts. Wow, bara av trailern så tror jag att detta kommer vara en fantastisk film, jag blev berörd bara av att se trailern. Alicia Vikander spelar huvudrollen tillsammans med Fassbender och hon har också kommit att bli en favorit. Lite oklart med premiärdatum men hösten 2016 någon gång vad jag läst mig till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.