måndag 29 februari 2016

Ä N T L I G E N

Ä N T L I G E N vann han en välförtjänt Oscar! Min kärlek till Leonardo DiCaprio sträcker sig många år tillbaka i tiden. Jag gick i 6:an när jag först upptäckte honom i tv-serien "Pappa vet bäst" och har följt hans karriär sedan dess. Tycker han förtjänade en Oscar för länge sedan och nu fick han den äntligen.

Så glad även för Alicia Vikanders Oscar. Tycker verkligen om henne och hon förtjänar den verkligen (har inte sett The Danish Girl än) men det jag sett med henne har verkligen imponerat på mig.

4 kommentarer:

  1. Håller med: Äntligen! Det var verkligen på tiden att han fick en Oscar! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkligen på tiden att han fick vinna :)

      Radera
  2. jaa äntligen fick han en Oscar!! var riktigt roligt att vakna upp till den nyheten tillsammans med att Alicia vann också :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa äntligen :) Var inte en dag för sent och riktigt roligt för Alicia också :)

      Radera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.