söndag 15 november 2015

Söndagens smakbit - Miniatyrmakaren

Igår var jag med ett gäng vänner på Madonnas konsert, jag har älskat henne sedan jag var liten. Showen var såååå bra, så mycket bättre än de andra gånger jag sett henne. Kom hem rätt sent från showen, men nu blir det kaffe och bok innan jag senare går över till mina föräldrar på sedvanlig söndagslunch.

Denna söndag bjuder jag på en smakbit från Miniatyrmakaren av Jessie Burton. Började på den nu precis. 

Smakbiten är från sidan, 17:

25 kommentarer:

  1. Denna är jag lite nyfiken på.
    Hade gärna gått på Madonna i går, har sett massa klipp från showen och det verkade ju vara fantastiskt!!

    SvaraRadera
  2. Denna är jag rätt så nyfiken på att läsa :) Tack för smakebiten!

    SvaraRadera
  3. Tack för smakbiten! Är lite nyfiken på denna. :)

    SvaraRadera
  4. Denna är jag nyfiken på.
    Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
  5. Jag hade gått därifrån, vilket sätt. Tack för smakebiten

    SvaraRadera
  6. Den här är jag jättesugen på! Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
  7. Men oj, precis samma smakbit för andra gången idag! Blir klart nyfiken på den här boken. Ha en fortsatt fin söndag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha oj då hade ingen aning om att någon lagt upp precis samma smakbit, vad är oddsen liksom :)

      Radera
  8. Denne har jeg stående i bokhyllen, men jeg har ikke kommet så langt at jeg har fått lest den. Ha en fin søndag!

    SvaraRadera
  9. Det här har nog aldrig hänt tidigare, två smakbitar från samma bok och samma ställe. Jag trodde först jag hade fått en knäpp :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha hade verkligen ingen aning om att det lagts upp en likadan smakbit :) nån dag ska vara den första :)

      Radera
  10. Tackar för smakbiten.
    Kram Cissi

    SvaraRadera
  11. Tack för smakbiten, och samma var det :-) Funderar lite på om den här boken är något. Eller inte...

    SvaraRadera
  12. haha! vi har valt samma bok och samma smakebit! tack ska vi ha!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, vad är oddsen ;) eller hur tack ska vi ha :)

      Radera
  13. Tack för smakbiten. Är så nyfiken på boken.

    SvaraRadera
  14. Vad kul att ni lyckades pricka in samma smakbit! Det här är en riktigt bra bok, jag läste den på engelska i höstas. Jag gillade speciellt miljöerna och tidsepoken. Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
  15. :) Samma smakbit två gånger idag - det är nog meningen att vi alla ska läsa den! :)

    SvaraRadera
  16. Himla kul att ni har valt EXAKT samma smakbit :)

    SvaraRadera
  17. Kul när någon annan läser samma bok samtidigt :) är 100 sidor in, känner mig lite förvirrad vad som händer samtidigt som jag gärna läser vidare.

    SvaraRadera
  18. Jag kommer nog att läsa denna bok.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.