måndag 23 juni 2014

So much to do and so little time...

Ungefär så känns det som att min hög på skrivbordet på jobbet ser ut och även min mail inkorg. Men så är det i högsäsong på hotell, full fart från alla håll och kanter. Just nu känns det som att jag lever och andas på jobbet, eller ja nästan iallafall jag. Jag arbetar 75% och är sjukskriven 25% men det är full fart på jobbet från det att jag kommer till det att jag går hem. Så bloggen blir lite lidande eftersom jag inte har så mycket ork till att sitta vid datorn när jag är hemma efter intensiva dagar på jobbet. Därför kan bloggen komma att eka tomt lite då och då. Semestern känns långt borta för tillfället, har tre veckor från 4 augusti. Men jag ska stå ut på ett eller annat sätt ska ni se :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.