söndag 2 mars 2014

En smakbit på söndag - Eleanor & Park

Denna söndag bjuder jag på en smakbit från Eleanor & Park skriven av Rainbow Rowell.  
Smakbiten är från sidan, 136:
Bussen höll på att stanna utanför skolan och Eleanor längtade förtvivlat efter att få gå av. Hon tvingade sig att sitta kvar på sin plats tills bussen stod stilla och sedan helt lugnt gå framåt i gången. Talkören tystnade och alla skrattade i stället. Park kom tätt bakom henne. Men så fort han hade klivit av bussen stannade han, slängde sin ryggsäck på marken och tog av sig trenchcoaten. 

2 kommentarer:

  1. Denna bok finns på min lista över böcker jag vill läsa! Den verkar så mysig!!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.