söndag 10 november 2013

En smakbit på söndag - Sandmannen

Hoppas ni haft en fin helg.

Jag bjuder på en smakbit från Sandmannen skriven av Lars Kepler. Har äntligen börjat läsa den. Ser fram emot att komma i säng sen och bara läsa och läsa den, känner på mig att det kommer vara svårt att lägga ifrån sig den så som Keplers böcker är. 
Smakbiten är från sidan, 53:

Snö virvlar genom luften när Joona springer ut till sin bil och sätter sig. Han kör rakt över den stora grusplanen där han tränade exercis som artonåring, svänger runt med knastrande däck och lämnar garnisonsområdet. Hans hjärta slår hårt och han har fortfarande svårt att tro på det Nathan berättade. Svett pärlas i pannan och händerna vill inte sluta darra. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.