måndag 28 oktober 2013

Nytt i hyllan #24

Förra veckan fick jag hem oerhört många böcker. Jätteroligt och jag ser så mycket fram emot att läsa dem alla. Jag behöver helt enkelt fler timmar på dygnet, men det behöver vi väl alla :)

Här kommer det jag fick hem.

      Tack så mycket Pocketförlaget för dessa nedan.

Modernista tackar jag dessa nedan för.


Dessa nedan beställde jag från Bokus. Har velat läsa Sandmannen jag vet inte hur länge. Har Keplers andra böcker i pocket så jag väntade på att denna skulle komma i pocket för att det ska matcha i bokhyllan.

Och denna nedan tackar jag Massolit Förlag för. Denna bok håller jag just nu på att läsa.


8 kommentarer:

  1. Ops, när jag såg att du hade fått Kyss mig först kom jag på att jag också har Kyss mig först någonstans i huset...kanske borde plocka fram den? :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. :)) Den ser jag fram emot att läsa massor, verkar riktigt bra :)

      Radera
  2. Svar
    1. Haha ja det blev ju det :) blev helt paff över allt som kom hem :)

      Radera
  3. Oj vad många men vad kul :) NÅgra av de där ska jag försöka ta tag i och läsa snart :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja det blev ju ganska så många, blev helt paff när jag hämtade ut allt men härligt :) ser så mycket fram emot att läsa dem alla :)

      Radera
  4. Härligt! Både många och bra böcker :) Här har jag läst "Älska" och "Livet efter dig" och jag tror att du kommer tycka om båda ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Underbart :) ser så mycket fram emot att läsa dem alla, Livet efter dig har jag hört så mycket gott om :)

      Radera

Tack för din kommentar :)
Kom gärna tillbaka hit ifall du vill se mitt svar på din kommentar eller registrera dig för e-post/klicka i avisera mig, på så sätt kan du även se mitt svar på din kommentar.